نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار تاکید کرد :باید به قابلیت ها وتوانمندی های دانش آموزان جهت داده شود

مدیر آموزش وپرورش شهریار در بین مربیان پیش دبستانی آموزش وپرورش شهریار تاکید کرد باید به قابلیت ها وتوانمندی های دانش آموزان جهت داده شود.

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار:جلسه مربیان پیش دبستانی مدیریت آموزش وپرورش شهریار با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی برگزار شد .

علی ذبیحی در این جلسه با اشاره به ساحت 6گانه آموزش وپرورش در تربیت گفت :آموزش وپرورش باید دانش آموزان را متوازن به سمت وسوی این 6ساحت هدایت کند تا آنها بتوانند در آینده به یک شهروند مسئولیت پذیر و موفق تبدیل شوند .

وی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع)که فرموده اند هرکه در کودکی نیاموزد در بزرگسالی پیشرفت نکند ،نقش اثر گذاری مربیان پیش دبستانی را در تشکیل شخصیت و هویت دانش آموزان نقشی مهم عنوان کرد .

ذبیحی ضمن تاکید بر جهت دادن به قابلیتها و توانمندی های دانش آموزان گفت :باید زمینه بروز خلاقیتها و استعدادهای آنها رافراهم کرد تا به شخصیت و هویت مستقل برسند .

وی در ادامه هدف از تربیت دانش آموزان را شناخت هویت مستقل ،انسان رشد یافته ،آگاه و آشنا به حقوق خود،دارای ماهیت اجتماعی به عنوان شهروند خوب معرفی کرد .

خروج از نسخه موبایل