نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری جلسه ستاد ساماندهی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان شهریار

جلسه ستاد ساماندهی و پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان شهریار به ریاست فرماندار شهریار در محل فرماندار برگزار شد.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، عصردیروز 01/بهمن/93 جلسه ستاد ساماندهی و پیشگیری ازساخت و ساز غیرمجاز شهرستان شهریار به ریاست فرماندار شهریار و با حضور حسین زاده دادستان شهریار، علیزاده معاون فنی و عمرانی فرمانداری، مطیعی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، امیرآبادی رئیس جهاد شهریار، شهرداران و سایر روسای ادارات در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

دراین جلسه ضمن بررسی مشکلات جهادکشاورزی و مقابله با تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات، نسبت به ارائه راهکارها و پیشنهادات اعضای ستاد مواردی مطرح و در خصوص جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز تصمیماتی اتخاذ گردید.

درادامه حسین زاده دادستان شهرستان گفت: سیاست دادستانی شهرستان درمقابله باساخت و ساز غیر مجاز جدی و بدون تعارف است و هر کس دراین زمینه تخلف کند شدیدآ با آن برخورد می شود، شهردارها رأسآ باید جلوی ساخت و ساز غیرمجاز را بگیرند و سازمان جهاد کشاورزی نیز باید با ارائه طرح و پیشنهاد و راهکارهای مناسب حمایت خود را در زمینه حفظ باغات و اراضی کشاورزی و حمایت از کشاورزان واقعی در این زمینه به کمک سایر دستگاهها بکوشد.

دکتر ناجی ضمن تشکر از اعضای ستاد در خصوص مسئله مهم ساخت و ساز غیر مجاز و حفظ اراضی کشاورزی و باغات در شهرستان گفت: باید از کشاورزان در تمام زمینه ها حمایت کرد و با کسانی که به اسم کشاورز و کار کشاورزی از راه تغییر کاربری بدنبال سودجوئی هستند مبارزه کرد.

فرماندار بر اجرای صریح و صحیح قانون و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری به مسئولین دستگاه های اجرائی تأکید کرد و اذعان داشت با متخلفین بدون هیچ تعارفی برخورد خواهیم کرد.






















 

خروج از نسخه موبایل