نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

با حضور معاونان مدارس شهرستان ملارد، همایش آموزشی مصرف بهینه آب در ملارد برگزار شد

همایش آموزشی بهینه‌سازی مصرف آب با حضور بیش از 150 نفر از معاونان مدارس شهرستان ملارد توسط روابط عمومی آبفای شهرستان ملارد برگزار شد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی آبفای شهرستان ملارد، این همایش در سالن شهید طحانی شهر ملارد با حضور مدیر عامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران و بیش از 150 نفر از معاونان مدارس شهرستان ملارد به مدت 2 ساعت برگزار شد.

مدیر عامل آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران در این همایش گفت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و وضعیت بحرانی منابع آبی که هم‌اکنون با آن مواجه هستیم همیاری و مشارکت کلیه اقشار جامعه به‌ویژهً آموزش و پرورش در امر فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب بسیار ضروری است.

منصور جنتی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد و برگزارکنندگان این همایش افزود: معلمان نقش بسزایی در شکل دادن به فرهنگ دانش‌آموزان دارند. بنده از آنها می‌خواهم ضمن تعامل با اداره آبفا فضایی ایجاد کنند تا بتوانیم دست در دست هم از تمام نعمت‌هایی که خداوند بما ارزانی داشته به نحو مطلوب استفاده کنیم.

در ادامه این همایش، کارگاه آموزشی توسط صادق یونسلو از اساتید دانشگاه و مولف کتاب بهینه‌سازی مصرف آب برگزار شد. همچنین تفرشی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، ولی‌زاده مدیر روابط عمومی آبفای شهرها و شهرکهای غرب استان تهران و محمدی مدیر امور آبفای شهرستان ملارد حضور داشتند.

لازم به ذکر است که توسط اداره آموزش و پرورشّ، برای حاضرین در این همایش گواهی آموزش ضمن خدمت صادر شد.

خروج از نسخه موبایل