نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

بازگشت روزهای آفتابی به دادستانی شهریار نوید روزهای خوب می آید

 خبر شهر به نقل از پرویز امینی_ چند سالی بود که دلم برای شنیدن حرف های شنیدنی و دلنشین تنگ شده بود. خیلی دوست داشتم که یک مسئول، آنهم در کرسی عدالت شهرستان، ابتدا در آرامش کامل خوب درد دلها را گوش کند و متعاقب آن با متانت و صادقانه حرفهای خودمانی و مردمی بزند. سالها بود که دلم برای دیدن صحنه های دیدنی و عینی تکریم ارباب رجوع و حل مشکل مردم آنهم با رویی گشاده و بی تکلف، لک زده بود.

چند هفته پیش بود که به همراه دو تن دیگر از همکاران به دادگستری شهرستان شهریار مراجعه داشتیم و پس از اتمام کار در یکی از شعبات، تصمیم گرفتیم به دفتر دادستان برویم و به این مدیر موفق عرض خدا قوت داشته باشیم. پس از هماهنگی با دفتردار که اتفاقا وی نیز با رویی خوش از ما استقبال کرد، وارد دفتر دادستان شدیم و او در حالیکه به امور ارباب رجوع رسیدگی می کرد، از ما دعوت نمود تا بنشینیم و منتظر بمانیم. مراحل رسیدگی به کار ارباب رجوع مذکور دقایقی به طول انجامید و در این مدت مشاهده کردیم که دادستان محترم شهرستان مشکلات آن شهروند را شنید و سپس در تواضع کامل، پرونده را رسیدگی و وی را راهنمایی کرد.

حسین زاده، دادستان جوان اما با تجربه شهرستان شهریار، دقایقی بی تکلف را با ما خبرنگاران سپری کرد و پس از گپ دوستانه و همچنین ارشاد و ارائه طریق به اصحاب رسانه، مجدانه و به دفعات بر اطلاع رسانی گسترده رسانه ها در تشویق و ترغیب شهروندان و مودیان پرونده ها در خصوص طرح گله مندی و مشکلات احتمالی پرونده های خود در دادگستری تاکید ورزید.

دادستان شهریار از مردم خواست تا با مراجعه حضوری و یا از طریق فضای مجازی و اینترنتی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، مشکلات و موانع در سیر مراحل رسیدگی به پرونده های خود را مستقیما با وی درمیان بگذارند تا به مشکلاتشان رسیدگی گردد. ما که از این روحیه تلاشگر و جهادی جناب دادستان بسیار خرسند بودیم، بر خود وظیفه دانستیم در راستای رسالت و وظیفه ای که بر عهده داریم، از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نکرده و یاریگر مجموعه خدوم قضایی شهرستان باشیم.

شایان ذکر است که در طول چند ماه اخیر، برخی از رسانه های مکتوب و سایت های منطقه گامهای مثبتی در این حوزه برداشته و علاوه بر اطلاع رسانی به افکار عمومی، پل ارتباطی موثری بین مردم و عزیزان قضایی بویژه مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بوده اند و بنابر گزارشات واصله مردمی، از زمان تصدی حسین زاده به عنوان دادستان این شهرستان، ارتباط مستقیم با این دادستانی بسیار ثمربخش و روزافزون بوده است و بر ما اصحاب رسانه تکلیف است در راستای این ارتباط امید بخش، با تلاش وافر، این روند رو به رشد ارتقاء بخشیده و همچنین تداوم روزهای آفتابی را در دستگاه قضایی تقویت کنیم.

در پایان ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه دادستان محترم و همه پرسنل دستگاه قضایی شهرستان شهریار در تسریع رسیدگی به امور پرونده ها و همچنین رفع مشکلات مردم، ذکر این نکته ضرورت دارد که شهروندان می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار و همچنین لینک این پورتال در سایت “خبر شهر” و همچنین برخی دیگر از سایت های منطقه، مستقیما با دادستان شهریار ارتباط برقرار نموده و مشکلات قضایی خود را عنوان نمایند.

 

خروج از نسخه موبایل