نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ملارد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ملارد به ریاست شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ودیگر اعضای این ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر اقدامات ونظرات خود ر ا در هرچه با شکوه تر برگزارشدن مراسمات ایام الله دهه فجر را بیان نموده و بر دوری از موازی کاری واجرای برنامه های متنوع وتبیین اهداف انقلاب در بین مردم به وِیزه نسل جوان ودوری از موازی کاری تاکید کردند. آذین بندی معابر عمومی،ادارات ،دستگاه ها،برگزاری نمایشگاه های کتاب با تخفیفات ویژه ، نور افشانی و برپایی جشن انقلاب درسطح شهرستان ،ارائه عملکرد یکساله مسئولین به مردم در دیدارهای مردمی، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری جلسات پرسش وپاسخ به ویژه در مدارس،دیدار با خانواده های معظم شهداء، در نظرگرفتن تخفیفات ویژه از سوی دستگاه های خدمات رسان به شهروندان  از مواردی بود که اعضا ی جلسه پیشنهادنمودند..

شاهقلیان معاون سیاسی انتظامی در این جلسه دهه فجر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و آن را ثمره خون مقدس شهداء و ماحصل تلاش و جانفشانی ملت و رهبر کبیر انقلاب دانست. اجرای برنامه های بامحتوا  معرفی ارزش های انقلاب و تبیین اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی از دیگر تاکیدات معاون سیاسی انتظامی فرمانداردر این جلسه بود . وی افزود: فاصله ای که بین نسل کنونی با نسل انقلاب افتاده است باید به معنای واقعی خود تبین شود که علت انقلاب ما چه بوده وامروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب از چه منزلتی در سطح جهان برخوردارمی باشد.

 

خروج از نسخه موبایل