نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 50 فقره سرقت کابل و تجهيزات اداره برق در شهریار

کشف 50 فقره سرقت کابل و تجهيزات اداره برق در شهریار

خبر شهر – ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران پس از دستگیری دو سارق و یک مالخر کابل و تجهيزات اداره برق موفق به کشف 50 فقره سرقت در این زمینه شدند.

 خبر شهر به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگمنصور خدادادی”با اعلام این خبر گفت: با دستگيري يک سارق ترانس برق در شهریار توسط ماموران انتظامی کلانتری و کشف يک دستگاه ترانس از داخل خودروی متهم ، دستگيري ساير اعضاي باند در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت:با آغاز تحقیقات پلیس و بررسی سوابق مجرمان دو تن از همدستان متهم به نام های مصطفي و بهنام در مخفيگاهشان در کهنز شهريار شناسايي و در عملیاتی ویژه دستگير شدند که متهمان در بازجويي پلیس به سرقت پنج ترانس از محله هاي مختلف شهريار،روستای فرارت، معادن شن اعتراف کردند.

سارقان در ادامه در بازجویی های تکمیلی پلیس به 50 فقره سرقت کابل و تجهيزات اداره برق از مناطقی از قبیل شاد چاي،رزکان ، کهنز،کرشته اعتراف کرده و گفتند اموال سرقت شده را به فردي به نام داود در ويره می فروختند که در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه پس از دستگيری با قرار مناسب روانه زندان شد.

پس از تکمیل پرونده،سارقان به همراه نماينده اداره برق به دادسرا تحویل داده شدند که برابر حکم قضایی متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.

خروج از نسخه موبایل