نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف چک پول های تقلبی در ملارد

خبر شهر – فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران ، از کشف چهار قطعه اسکناس جعلی و دستگیری دو نفر در این رابطه خبرداد .

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”برزو همتی”با اعلام اين خبر گفت: چندی پیش خبری پیرامون توزیع اسکناس تقلبی توسط شخصی در منطقه صفادشت این شهرستان ،به پلیس امنیت عمومی رسید و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس ملارد اضافه کرد: با شروع تحقیقات پلیس،صحت خبر تأیید و تلاش در خصوص شناسائی متهم آغاز شد که سرانجام فردی به نام”ن – ج” در این راستا شناسائی و از منزل وی چهار قطعه تراول 500 هزار ریالی جعلی، کشف شد.

سرهنگ همتی گفت: متهم در بازجویی های اولیه فرد دیگری به هویت”ب – الف” را به عنوان مالک پول های تقلبی معرفی کرد که با هماهنگی مقام قضائی متهم دوم نیز در محل کارش در منطقه صفادشت دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم اعتیاد شدیدی به موادمخدر داشتند؛افزود : متهمان علت و انگیزه ارتکاب به جرم را تهیه موادمخدر اعلام و اعتراف کردند پول های تقلبی را از فردی در یکی از استانهای غربی کشور تهیه می کردند و با حضور در مناطق مختلف،با پول های جعلی موادمخدر می خریدند.

متهمان دستگیر شده به همراه پول های تقلبی به منظور شناسائی و دستگیری نفر سوم، برابر دستور قضائی در اختیار پلیس امنیت عمومی ملارد قرار گرفتند.

خروج از نسخه موبایل