نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

كشف بيش از175کيلو گرم انواع مواد مخدردر ملارد

خبر شهر – ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان ملاردغرب استان تهران طي يک عمليات مشترک با پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب مقدار 175 کيلو و 100 گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ«برزو همتی» فرمانده انتظامي شهرستان ملارد در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کنترل افرادو کسب اطلاع از فعالیت باند تهیه و توزيع مواد مخدر در محله سرآسیاب ملارد، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر در جريان فعاليت چهار نفر در امر تهيه و فروش این مواد افیونی از نوع هروئين وحشیش قرار گرفتند .

وي گفت : ماموران پس از انجام کارهاي اطلاعاتي و انجام مراقبت‌هاي شبانه‌روزي محل اختفاي افراد مورد نظر را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي طي يك عمليات غافلگيرانه اعضاي باند چهار نفره قاچاقچيان را دستگير کردند .

سرهنگ همتی افزود: در بازرسي از منزل متهمان مقدار 155 کيلو گرم حشیش، 20 کیلو و100 گرم هروئین ،216 عدد قوطی مشروبات الکلی و مقداری آلات و اداوات استعمال مواد مخدر كشف و در اين رابطه یک دستگاه خودرو که در امر قاچاق مواد مخدر از آنها استفاده مي شد توقيف شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در پایان خاطر نشان کرد:متهمان دستگير شده پس از انتقال به پليس مبارزه با مواد مخدر و تشكيل پرونده به جرم خود اعتراف و به همراه مواد مكشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

 

 

خروج از نسخه موبایل