نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انهدام باند دامون در شهریار

خبر شهر -جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل معروف به باند دامون در شهریار و کشف 22 فقره سرقت خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “گلزاری” با اعلام این خبر گفت:

در پی وقوع سرقت های متعدد منزل در شهر اندیشه ،تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد و با بررسی شگرد سارقان مشخص شد سارقان به طور معمول در عصرها تا نیمه شب با استفاده از شاه کلید و ورود به بالکن ، منازل آپارتمانی را سرقت می کرده و به اموالی از قبیل طلاجات،وجه نقد،ال سی دی و سایر لوازم منزل دستبرد می زدند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:با توجه به روند افزایشی سرقت منزل در شهر اندیشه با شگرد فوق،بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس قرار گرفت و با بررسی دقیق پرونده های سرقت،گرفتن اظهارات شاکیان و اثر برداری از محل های سرقت وانجام تحقیقات محلی ،همکاری یک زن سابقه دار با سارقان محرز شد و در ادامه بررسی سوابق مجرمان و سارقان،اطلاعاتی از مخفیگاه سارقان در یوسف آباد تهران بدست آمد.

سرهنگ “گلزاری“گفت:با شناسایی مخفیگاه سارقان در یوسف آباد تهران در عملیاتی ویژه،باند حرفه ای سارقان منازل متشکل از سه زن وسه مرد منهدم شد و سارقان در بازجویی های پلیس به 22 فقره سرقت منزل در شهرهای اندیشه،شهریار و ملارد اعتراف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت:دو زن در باند اعلامی به عنوان مالخر فعالیت می کردند پس از دستگیری در تهران در بازرسی از مخفیگاه آنها،لوازم مسروقه قبيل شش دستگاه ال سی دی  چهار دستگاه سينما خانواده،يک دستگاه ضبط صوت و مقادير زيادي بدليجات،و لوازم خانگي،کارت شناسايي ،کارت ملي، گواهينامه،کارتسوخت خودرو  کشف شد.

 

خروج از نسخه موبایل