نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:شادابی دانش آموزان ونهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی مهم ترین پیام المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:شادابی دانش آموزان ونهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی مهم ترین پیام المپیاد ورزشی درون مدرسه ای علی ذبیحی مدیر آموزش و پرورش شهریار با اشاره به تداوم طرح المپیاد های ورزشی دانش آموزان بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های ورزشی موجود در مدارس تاکید کرد .

 خبر شهر به نقل  ازدفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی شهریار،علی ذبیحی مدیر آموزش وپرورش المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را تحقق شعار ” تحصیل ، تهذیب و ورزش” و عامل نشاط و تندرستی دانش آموزان دانست و گفت: اجرای این طرح در مدارس به شادابی دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در آنها کمک خواهد کرد .
وی تاکید کرد: مدارس به عنوان اصلی ترین و تاثیر گذار ترین کانون حضور دانش آموزان به شمار می رود وبه نوعی بهترین گزینه برای اجرای چنین طرح هایی با حضور تمامی دانش آموزان محسوب می شود .
ذبیحی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت ورزشی مدارس برای اجرای هرچه بهتر این طرح اظهار داشت :در شهرستان شهریار نیز از تمامی ظرفیت های موجود در مدارس در حرکتی عظیم و بر اساس حضور و مشارکت مدیران ، معلمان ، دانش اموزان و اولیا استفاده شده و المپیادورزشی طرحی موفق در این منطقه بود که با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان مواجه شد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار همچنین با اشاره به اینکه باید بستر های ورزشی لازم در این زمینه ایجاد شود ،اظهار داشت : باید از سالن های ورزشی و حداقل امکانات تربیت بدنی در مدارس بهره گرفت وبهره بردن از امکانات بالقوه موجود نیز تنها در سایه همکاری و مشارکت مدیران ،معلمان ، دانش آموزان و اولیاء آنها محقق می شود.
گفتنی است ، آموزش وپرورش شهریار ازبالاترین ترین آمار دانش آموزی در بین شهرستان های استان تهران برخوردار می باشد.

خروج از نسخه موبایل