نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش در شهریار

مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس هسته گزینش در آموزش و پرورش شهرستان شهریار برگزار شد.

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار :ا ین مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ،مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ،امام جمعه شهر اندیشه ، مدیر هسته گزینش ناجا ویژه غرب استان تهران و جمعی ازگزینشگران شهرستان شهریاربرگزارشد .
مدیرآموزش و پرورش شهرستان شهریار در این مراسم ،ضمن تبریک هفته گزینش به تمامی گزینشگران اظهار داشت : پیامبر اعظم در زمانی مبعوث شدند که در آن زمان همه رذایل نوعی فضیلت به شمار می رفت و تنها فصاحت و زبان آوری بود که می توان آن را تنها حسن آن زمان دانست که البته آن نیز به خدمت ترویج رذایل اخلاقی درآمده بود .
علی ذبیحی افزود : در این میان پیامبر اعظم (ص)با همان زبان فصاحت و بلاغت که معجزه ایشان به شمار می رود به پیامبری مبعوث شده و عرب جاهل آن زمان را دعوت می کندتا به اسلام ایمان بیاورد و این در حالیست که پیامبر خود را معلم معرفی می کند و ودر حدیثی می فرماید : من به معلمی انتخاب شدم .
وی تصریح کرد : این امر اهمیت کار معلمان را به اثبات رسانده و نشان از ضرورت انتخاب معلمانی برای حضور در بدنه آموزشی کشور دارد که به بهترین شکل ممکن فرزندان این آب و خاک را در راه رسیدن به شهروندانی متدین و شایسته راهنمایی کنند .
ذبیحی تاکید کرد : اکنون که 32 سال از فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در رابطه با تاسیس هسته گزینش در کشور می گذرد ،این سازمان نقش بسیار مهمی در انتخاب افرادی مناسب و شایسته در پست های مختلف اداری و آموزشی کشور دارد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار تاکید کرد : از آنجا که آموزش و پرورش نهادی دولتی و مردمی به شمار می رود و سیستم آموزشی هر کشور نقش بسیار مهمی را در آن ایفا می کند ،عملکرد هسته گزینش در این نهاد که نظام تعلیم و تربیت کشور را عهده دار است بسیار مهم و حساس به شمار می رود .
وی ضمن تشکر از واحد گزینش آموزش و پرورش شهریار ،عمکرد این واحد را بسیار مناسب اعلام کرد و گفت : عملکرد هسته گزینش باید به گونه ای باشد که کاملا بر مبنای عدالت و توازن بوده و حقی از کسی ضایع نشود و نیز افرادی به سیستم آموزشی راه بیابند که ویژگی های لازم برای یک معلم شایسته بودن را دارا باشد .
گفتنی است ، در پایان این مراسم از گزینشگران شهرستان شهریار تقدیر و تشکر به عمل آمد .

خروج از نسخه موبایل