نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریارتاکید کرد :استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های ورزشی در مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با اشاره به تداوم طرح المپیاد های ورزشی دانش آموزان بر استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های ورزشی موجود در مدارس تاکید کرد .به گزارش دفتر اطلاع  خبر شهر به گزارش  و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار :،علی ذبیحی طی گفتگویی با مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را تحقق شعار تحصیل ، تهذیب و ورزش و عامل نشاط و تن درستی دانش آموزان دانست و گفت :اجرای این طرح در مدارس به شادابی دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در آنها کمک خواهد کرد .
وی تاکید کرد: مدارس به عنوان اصلی ترین و تاثیر گذار ترین کانون حضور دانش آموزان به شمار می رود وبه نوعی بهترین گزینه برای اجرای چنین طرح هایی با حضور تمامی دانش آموزان محسوب می شود .
ذبیحی ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از توان و ظرفیت ورزشی مدارس برای اجرای هرچه بهتر این طرح اظهار داشت :در شهرستان شهریار نیز از تمامی ظرفیت های موجود در مدارس در حرکتی عظیم و بر اساس حضور و مشارکت مدیران ، معلمان ، دانش اموزان و اولیا استفاده شده و المپیادورزشی طرحی موفق در این منطقه بود که با استقبال دانش آموزان و فرهنگیان مواجه شد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار همچنین با اشاره به اینکه باید بستر های ورزشی لازم در این زمینه ایجاد شود ،اظهار داشت : باید از سالن های ورزشی و حداقل امکانات تربیت بدنی در مدارس بهره گرفت وبهره بردن از امکانات بالقوه موجود نیز تنها در سایه همکاری و مشارکت مدیران ،معلمان ، دانش آموزان و اولیاء آنها محقق می شود.
گفتنی است ، این طرح در تمامی مدارس شهرستان شهریار و در همه مقاطع در حال اجراست و با در هر مدرسه ای متناسب با ظرفیت ها و امکانات موجود در آن برگزار می شود.

خروج از نسخه موبایل