نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قتل شوهر با دلستر مسموم

خبر شهر -زنی که با همدستی خواهرش به وسیله دلستر مسموم شوهر خود را به قتل رسانده بود کمتر از 8 ساعت توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”برزو همتی” با اعلام اين خبر گفت:در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و اعلام فوت مشکوک پسرش در منطقه سرآسیاب ، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند.

رئیس پلیس ملارد گفت:با آغاز بررسی های کارشناسان پلیس آگاهی از وضعیت مقتول،مشخص شد مقتول 2 روز گذشته به قتل رسیده و کسی در منزل نبوده است کارآگاهان به دنبال کشف علت مرگ ،جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند و در ادامه،تحقیقات از همسایگان و اقوام مقتول آغاز شد.

در روند جمع آوری اطلاعات توسط پلیس سرنخی بدست آمد که روز حادثه همسر مقتول با حالتی مضطرب از منزل خارج شده که با احضار وی به پلیس آگاهی و اظهارات ضد و نقیضش،فرضیه قتل پررنگ تر شد.

همتی گفت: پزشکی قانونی علت مرگ را وجود الکل و ترکیبات مسموم دیگر در بدن مقتول اعلام کرد،متهم که با تناقض گویی سعی بر کتمان قتل داشت،سرانجام دربازجویی های پلیس به قتل همسرش با همدستی خواهر 14 ساله خود اعتراف کرد.

قاتل در بازجویی های پلیس،اختلافات خانوادگی را علت اصلی قتل اعلام کرد وگفت با همدستی خواهر 14 ساله اش با تهیه مقداری الکل و افزودن مواد مسموم کننده به دلستر ،آن را به همسرش خورانده و پس از مرگ نیز او را رها کرده و از مهلکه گریخته است.

دو خواهر قاتل پس از دستگیری به همراه پرونده جهت رسیدگی روانه دادسرا شدند .

خروج از نسخه موبایل