نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

همدست فراری سارق مسلح طلافروشی ملارد دستگیر شد

خبر شهر ا-همدست فراری سارق مسلح طلافروشی سرآسیاب ملارد غرب استان تهران در حالی دستگیر شد که خود را در پشت فرمان خودرواش با همان سلاحی که قصد سرقت داشت،کشته بود.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”برزو همتی”با اعلام اين خبر گفت:صبح روز نهم دی ماه، دو سارق با سلاح گرم وارد مرکز خرید طلا در سرآسیاب شده و با تیراندازی قصد سرقت طلاجات را داشتند که با هوشیاری نگهبان پاساژ و سرعت عمل پلیس ناکام ماندند.

رئیس پلیس ملارد گفت:یکی از دو سارق مسلح در عملیات پلیسی دستگیر شد وماجرا بدین گونه بود با اعلام مرکز فوریت های پلیسی در خصوص وقوع سرقتی در پاساژ طلافروشی در سرآسیاب،بلافاصله ماموران انتظامی،با سرعت وارد مرکز خرید طلا شده و با خلع سلاح،موفق به دستگیری یکی از سارقان شدند.

سرهنگ همتی با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری،11عدد فشنگ و2عدد پوکه از سارقان گفت:یکی از سارقان مسلح قبل از حضور پلیس در صحنه حادثه،فرار کرده بود که با شناسائی وی وتداوم تلاش پلیس، همدست فراری سارق مسلح طلافروشی سرآسیاب ملارد عصر روز گذشته  در حالی دستگیر شد که خود را در پشت فرمان خودرواش با همان سلاحی که قصد سرقت داشت،کشته بود.

همتی با اشاره به عملیات شناسایی سارق مسلح دوم گفت:با شناسایی محل سکونت و محل کار سارق مسلح فراری،تحت کنترل و مراقبت محل،سرانجام سارق با یک دستگاه خودروی پیکان وانت سفید رنگ در مخروبه ای در اطراف روستای بیدگنه مشاهده شد و ماموران کلانتری 11 مرکزی با حضور در محل حادثه دیدند سارق فراری در داخل خودروی وانت خودکشی کرده در حالی که یک قبضه کلت کمری شاه کش در دست وی بود.

خروج از نسخه موبایل