نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سارق خودرو با شلیک پلیس زمین گیر شد

خبر شهر –سارقی که با سلاح سرد ماموران انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران را مجروح کرده و قصد فرار داشت با تیراندازی پلیس دستگیر شد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ”محمدرضا مطیعی”با اعلام این خبر گفت:در پی دریافت شکایت شهروند شهریاری در خصوص اینکه یک دستگاه موتور سیکلت قرمز رنگ با دو نفر سرنشین در شهرک وائین سرقت های متعدد کرده وباعث سلب امنیت شهروندان می شوند،دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ”مطیعی”افزود:ماموران انتظامی کلانتری 11 مرکزی سپیده دم صیح روز گذشته(13 دی)حین گشت زنی در شهرک وائین به یک دستگاه موتور سیکلت قرمز رنگ مشکوک و دو سرنشین موتورسیکلت با دیدن پلیس از محل متواری می شوند.

مطیعی گفت:ماموران انتظامی با تعقیب و گریز کوتاه موفق به دستگیری یکی از آنها و توقیف موتورسیکلت می شوند که در جریان دستگیری،متهم با سلاح سرد به ماموران انتظامی حمله کرده و یکی از ماموران انتظامی را زخمی می کند و بلافاصله با تیراندازی پلیس ،متهم دستگیر می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در ادامه بیان داشت:در تحقیقات پلیس متهم به نام “ی-د”اعتراف کرد با همدستی فردی به نام “م-ل” قصد سرقت قطعات خودرو شهروندان را داشته اند که قبل از هر اقدامی توسط پلیس دستگیر شد و تلاش برای دستگیری همدست سارق ادامه دارد.

خروج از نسخه موبایل