علت اختلال در خط ۴ مترو تهران چه بود؟
هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط ۴ اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم این تغییر برنامه موجب بروز ازدحام مسافری در برخی از ایستگاهها شد.
به گزارش خبرگزاری خبرشهر، زند خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس دهی در حال انجام است اما با توجه به ازدحام مسافری همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تأخیر از ایستگاهها میتواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمانبندی کمک کند.
منبع خبر «عیسی وحدت جوان» است و پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 349742 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09351515083 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.