علت اختلال در خط ۴ مترو تهران چه بود؟
هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط ۴ اعلام کرد: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم...
به گزارش خبرگزاری خبرشهر، زند خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس دهی در حال انجام است اما با توجه به ازدحام مسافری همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تأخیر از ایستگاهها میتواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمانبندی کمک کند.
لینک کوتاه:
بدون نظر! اولین نفر باشید