پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱ /
دختر ۱۷ساله قهر کرد و به خانه مادربزگش رفت؛ پدرش قلب او را با تفنگ نشانه رفت ۲۷۰۰۰ داوطلب رقابت خود را آغاز کردند/۷۰ درصد داوطلبان کنکور در اردبیل زن هستند درگذشت کامبیز تشیعی در سکوت خبری حمله مرگبار سگ های ولگرد به کودک ۴ ساله تکرار روز صفر کرونایی برای بار دیگر در ایران تمرکز شهرداری اندیشه بر رفع نواقص شهری و ایمن سازی معابر و انتقال تیرهای برق مزاحم آغاز ثبت‌نام کتاب درسی کلاس اولی‌ها ساعت ۱۲ امشب آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۱ ایمن‌سازی مدارس پرخطر تهران در دستورکار | ایراد آتش‌نشانی به ۹۲۴ مدرسه استان تهران قتل دردناک یک جوان ۲۱ ساله در قم / قاتل متواری شد / عکس قاتل کشف ۱۶۰۰ کیلو تریاک در بار ماهی در هرمزگان کشف ‌۴۰۰ هزار لیتر‌ سوخت قاچاق در ‌بندرعباس/ محموله در ۲۰ کانتینر “‌روغن پایه” جاساز شده ‌بود امکان تنظیم سند بدون حضور در دفتر اسناد رسمی فراهم شد مراکز بازپروری معتادان در رباط کریم راه اندازی می شود شرایط پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه فرهنگیان آخرین وضعیت پروازهای حج اعلام شد اطلاعیه آموزش و پرورش تهران درباره پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی موافقت مجلس با کلیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت افزایش مبتلایانِ تب کریمه کنگو به ۳۴ نفر/ ۲ نفر جان باختند نصب شهریه روی تابلو مدارس غیردولتی/ دریافت وجه بیش از شهریه مصوب را گزارش دهید
کد خبر: 175385
تاریخ: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۴
نویسنده خبر:
۰
2

صدای آستان در استان تهران آماده پاسخگویی به خادمیاران

راه اندازی سامانه صدای آستان در استان تهران، مجموعه ای از خدمات خادمیاران رضوی در پایتخت است که در طول روزهای هفته با پاسخ دادن به سوالات و راهنمایی خادمین و مخدومین فعالیت می کند.

هلدینگ رسانه ای خبر شهر

به گزارش خبرشهر از دفتر کانون های خدمت رضوی استان تهران، فعالیت صدای آستان در استان تهران خدمتی دیگر از خادمیاران کانون های خدمت رضوی است که با پاسخگویی تماس های تلفنی خادمین و مخدومین آغاز به کار کرده است.
شوق خدمت خادمیاران تهران و تلاش خالصانه در راهنمایی ها، پاسخگویی به خادمیاران، یاوران رضوی و مردم همراه با گفت و گوهای صمیمانه ای است که موجب رضایت و اغنای تماس گیرندگان شده و اظهار ارادت بیشتر به آستان مقدس رضوی را فراهم کرده است.
فعالان این مجموعه به عنوان خادمان امام علی بن موسی الرضا علیه السلام خود را ملزم به سعه صدر، متانت و صبر دانسته تا بارقه امید به همه کسانی که در وانفسای دلتنگی و سختی روزگار به این آستان مقدس پناه آورده اند، ایجاد کنند و این خدمت مرضی رضای خداوند و امام رضا علیه السلام قرار گیرد.
زهرا تبریزی مسئول راه اندازی سامانه صدای آستان در استان تهران، در این خصوص بیان کرد: این مجموعه زیر نظر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی و معاونت امور خدمت و خادمیاری استان تهران فعالیت دارد و پاسخگوی سوالات و راهنمایی خادمیاران بوده و در کمک به جذب یاوران رضوی در تمام مناطق و شهرستان های استان خدمت می کند.
وی با اشاره به اهداف تشکیل این سامانه گفت: این امر موجب فعالیت بیشتر مناطق از طریق اطلاع رسانی دقیق و بررسی مشکلات خادمیاران استان در اسرع وقت می شود.
مسئول راه اندازی سامانه صدای آستان در استان تهران افزود: تقاضای خادمیاری که در قالب طرح یاوران رضوی مطرح شده، پیگیری مشکلات ورود به سامانه خادمیاری، ارتباط با رابطین مناطق، پیگیری روزانه گزینش ها، مشکلات مالی و درمانی، درخواست زیارت و شرکت در طرح های مناسبتی از جمله سوالاتی است که بیشتر مطرح شده و مورد راهنمایی قرار می گیرند.
تبریزی با اشاره به اینکه در این مجموعه ۱۰ نفر از خادمیاران به صورت شیفت بندی با حضور مستمر و منظم آماده پاسخگویی بوده و تا حصول نتیجه پیگیر امور هستند، گفت: خادمیاران رضوی می توانند با برقراری ارتباط با شماره ۶۶۴۶۶۹۵۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ‌۱۵ سوالات خود را مطرح کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنند.

منبع خبر «» است و پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 175385 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09351515083  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نظرتان را بیان کنید