شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۷:۵۴
دسته بندی: شهرداری اندیشه
تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 - 20:48

حضور سرزده شهردار در سامانه 137 برای رسیدگی به درخواست های شهروندان اندیشه

شهردار اندیشه ضمن اطلاع کامل از نحوه پاسخگویی در این سامانه درخواستها و‌ شکایات مردم را پاسخ دادند.



به گزارش خبرشهر،  بهروز کاویانی در این مورد گفت :سامانه ۱۳۷ به عنوان گوش شنوای شهرداری اندیشه است و مجموعه شهرداری تلاش خود را بکار گرفته تا مشکلات مردم را از طریق این سامانه و بدون حضور شهروندان رفع نماید و‌امروز سعی شد تا با حضور در این سامانه بصورت مستقیم مشکلات شهروندان را شنیده و شهروندان  دغدغه های خود را با مدیران شهرشان در میان بگذارند .

کاویانی با اعلام این خبر افزود: این سامانه بمنظور سهولت ارتباط بین مردم و مسئولین شهرداری و رسیدگی فوری به نیاز های مردم به صورت ۲۴ ساعته برای رفع نیاز های بحق مردم فهیم اندیشه در حال خدمتگزاری است و‌تمام درخواستها بصورت آنلاین قابل بررسی و رسیدگی می باشد .

شهردار اندیشه افزود : سامانه دریافت پیامهای مردمی ۱۳۷ با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری و با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری ، پیامهای شهروندان را از طریق سیستم صوتی و ارسال پیامک انجام‌وظیفه میکند .

وی در پایان افزود : از مردم عزیز اندیشه خواستاریم تا با تماس با سامانه ۱۳۷ و ارائه درخواست، پیشنهاد یا انتقاد ما را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گرامی یاری نمایند .

منبع: شهرداری اندیشه

منبع خبر «» است و خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 126641 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09351515083  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت باخبـرشـوید مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.