یکشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۹ / ۱۷:۱۵:۴۸
دسته بندی: شهرستان قدس
تاریخ انتشار: 16 آبان 1396 - 17:32

تکریم ارباب رجوع بیانگر موفقیت ادارات در ارائه خدمات است

سید مهدی محمدی: افزایش رضایت مندی شهروندان از ارائه خدمات ادارات بیانگر این است که اداره متبوع در روند ارائه خدمات و عمل به وظایف خود موفق تر عمل کرده است.



به گزارش خبرشهر، سید مهدی محمدی فرماندار قدس در ادامه بازدیدهای سرزده خود به ادارت شهرستان، از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید به عمل آورد

وی با بیان اینکه این بازدیدها به صورت مستمر از تمام ادارت  شهرستان صورت میگیرد اظهار داشت: هدف از این بازدیدها و سرکشی‌های سرزده ارزیابی نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف خدمات‌دهی ادارات به مردم در شهرستان و آگاهی از مشکلات و دریافت پیشنهاد‌ها برای پیشرفت امور است
فرماندار قدس  با اشاره به جایگاه مهم ادار ه فرهنگ و ارشاد اسلامی در سطح شهرستان تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد باید پرچمدار  رشد و توسعه و اجرای برنامه های فرهنگی  در سطح شهرستان باشد  که در این راستا اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در مناسبت های ملی مذهبی بخشی از برنامه هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد
محمدی عنوان کرد: علی رغم وجود نهادهای فراوانی که هر یک در حوزه ای از فرهنگ به موازات این اداره کل مشغول فعالیت هستند، اما به هر حال  اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص نقشی تعیین کننده و محوری را باید ایفا نماید که در این مسیر استفاه از اصحاب رسانه و سایر ابزارهای  موجود  قطعا موجب  ارتقای عملکرد این نهاد  میشود

وی در ادامه در جریان بازدید از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به اینکه  سال جاری از سوی  مقام معظم رهبری  اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، لذا اهمیت ترویج فرهنگ تعاون در راستای ارتقا شاخص های اشتغال را دو چندان میکند
مقام عالی دولت در شهرستان قدس  خاطر نشان ساخت: شهرستان قدس شهری است که به لحاظ  وجود واحدهای صنعتی و صنفی  مختلف بسیار غنی  است که نیاز است با برنامه ریزی هدفمند و  ایجاد تعامل هرچه بیشتر با  بنگاه های اقتصادی نسبت به ارتقا شاخص های  اشتغال  تلاش کرد

محمدی در این بازدید ها  ضمن دیدار با کارکنان واحدهای مختلف ، مجموعه فعالیت و اقدامات و نحوه خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم در سیستم های ادارات این شهرستان ، را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر  تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری در حل مشکلات شهروندان  متذکر شد: تسریع در روند رسیدگی به مشکلات شهروندان یکی از  ارکان موفقیت در هر نهاد و سازمانی است که بی تردید افزایش رضایت مندی شهروندان از ارائه خدمات بیانگر این است که اداره متبوع در روند ارائه خدمات و عمل به وظایف خود موفق تر است.

منبع: فرمانداری شهرقدس

منبع خبر «» است و خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115278 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09351515083  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت باخبـرشـوید مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.