شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۱:۰۲
تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395 - 13:22

برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت برمراکزاستثنایی واختلالات یادگیری

معاون آموزش ابتدایی شهریار از برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت برمراکزاستثنایی واختلالات یادگیری خبرداد به گزارش خبرگزاری خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : معاون آموزش ابتدایی از برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت برمراکزاستثنایی واختلالات یادگیری با هدف همفکر ی مدارس استثنایی و مدیران مراکز اختلالات یادگیری خبر داد. آقا […]

معاون آموزش ابتدایی شهریار از برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت برمراکزاستثنایی واختلالات یادگیری خبرداد

به گزارش خبرگزاری خبرشهر و دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار : معاون آموزش ابتدایی از برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت برمراکزاستثنایی واختلالات یادگیری با هدف همفکر ی مدارس استثنایی و مدیران مراکز اختلالات یادگیری خبر داد.

آقا خانی درابتدای این جلسه گفت  : به جهت نمایان شدن فعالیتهای مدارس استثنایی شایسته است که نمای کلی وجامعی از فعالیتهای آموزشی وخدماتی که در مدارس استثنایی ومراکز اختلالات یادگیری در حال انجام می باشد آماده ودردید عموم قرار گیرد.

وی با تاکید برارتباط با مدیران مدارس دولتی اظهارداشت : تعامل با نیروهای آموزش تلفیقی-فراگیروآشنایی بیشتر مدیران با موضوع دانش آموزان دارای نیازهای ویژه از جمله اقدامات مهمی است که می تواند در معرفی وافزایش بازده فعالیتها وتلاشهای مراکز استثنایی واختلالات یادگیری کمک شایانی داشته باشد.

معاون آموزش ابتدایی در پایان از برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها ،افتخارات ونوآوریهای مدارس استثنایی ومراکزاختلالات یادگیری وبرگزاری جلسات محوری در مدارس استثنایی در آینده ای نزدیک خبرداد.

 

منبع خبر «» است و خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103633 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09351515083  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت باخبـرشـوید مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :