نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشور به شادابی و امید بیشتر در جوانان و جامعه نیازمند است

به گزارش خبرشهر،  همزمان با سومین روز گرامیداشت هفته دولت؛ مقیمی استاندار تهران با حضور در شهرستان شهریار در همایش روز کارمند و تجلیل از ادارات و دستگاه های برتر و کارمندان نمونه شهرستان شهریار شرکت کرد.
بنابر این گزارش مقیمی استاندار تهران در سخنان خود در این همایش ضمن تبریک دهه ولایت و هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت گفت: مهم ترین ‌وظیفه دولت این است که مردم را در زندگی توانا  کند و زندگی بهتر و شرایط مناسب تری را برایشان مهیا کند.
استاندار تهران با ذکر این نکته که از ابتدای انقلاب تا به امروز دولت ها در همه فراز و نشیب ها، کشور را اداره کرده و اهداف خود را پیش برده است . اما باتوجه به تفکیک قوا در نظام جمهوری اسلامی، دولت ها یک محدودیت هایی دارند که چهارچوب کارشان را مشخص میکند  و آن، قوانین مصوب مجلس است که نمایندگان مجلس تصویب میکنند و شورای نگهبان تایید میکند و قوه قضاییه بر این اجرا نظارت میکند و با تخلفات صورت گرفته برخورد میکند.
مقیمی با تشریح اقدامات دولت ها از بدو انقلاب تاکنون و وجود محدودیت های متفاوت برای دولت ها در ادوار مختلف اظهار داشت: ما انواع و اقسام ‌محدودیت ها را برای انقلاب اسلامی تجربه کردیم ولی با این‌ وجود دولت، کشور را اداره کرد؛ امروز نیز جنگ اقتصادی داریم که در این جنگ دشمن تلاش میکند که شریان های اقتصادی ما را از کار بیاندازد و ما را در این محدودیت ها به زانو در بیاورد اما دولت با کمک مردم همانند زمان جنگ که پاسخ مناسب به دشمن داد و شرایط مقابله با آنها را فراهم کرد امروز نیز کمک خواهد کرد تا نقشه های جنگ اقتصادی را خنثی کند.
استاندار تهران که در همایش روز کارمند در شهرستان شهریار سخن می گفت با تاکید بر این نکته که در جنگ ما سلاح داشتیم و در این جنگ با تدابیر اقتصادی باید با دشمن مقابله کنیم؛ افزود:  باید همه تلاش کنیم تا مردم در آسایش باشند و چرخ اقتصاد کشور بچرخد. امروز مهم ترین وظیفه دولت حفظ دستاوردهای اقتصادی میباشد با وجود تمام هزینه های دشمن و رایزنی های مختلف اما ما با تلاش و کار بیشتر و فعالیت بیشتر و حضور در واحدهای صنعتی و رفع مشکلات انها کمک کنیم که روی پای خود بایستند که این موضوع، امروز از مهم ترین وظایف دولت است.
مقیمی لازمه و شرط حمایت از واحدهای تولیدی، پاکدستی و برخورد با فساد، رانت، تبعیض و مواردی است که اقتصاد را تحت الشعاع قرار میدهد؛ دانست و ادامه داد: اگر متوجه بشویم واحدی بنابر مشکلاتی رو به تعطیلی است باید بریم و مشکلات را بشنویم و رسیدگی کنیم. راه چاره مقابله با جنگ اقتصادی، کار و فعالیت بیشتر است.
وی گفت: شرایط حال حاضر نیروی جوان، تخصص و زمینه های لازم بیش از گذشته است و میتواند مورد استفاده قرار گیرد. امروز همه ما باید دست به دست هم دهیم و جلوی تهدیدات دشمن را بگیریم و نگذاریم آنها اثر گذار باشد که لازمه آن کار و فعالیت و دقت بیشتر است.
مقیمی با تاکید به این که ما به شادابی و امید بیشتر در جوانان و جامعه نیازمندیم گفت: امروز باید شرایط برای سرمایه گذاری فراهم شود، اقتصاد مقاومتی مد نظر قرار گیرد و به شرکت های دانش بنیان توجه بیشتری شود چرا که امروز جوانان ما یافته های خوبی دارند و باید این یافته ها را به ثروت تبدیل کنند و اگر ما کمک کنیم تا جوانان یافته های خود را به کار و سرمایه تبدیل کنند فشارهایی را که دشمنان برما وارد میکنند کم اثرتر خواهد شد.
استاندار تهران در پایان با اشاره به پروژه های انجام شده در شهرستان شهریار گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها، شرایط اقتصادی شهرستان بهتر و زمینه بهتری برای مردم فراهم شود و آنها بتوانند نتیجه این اقدامات را لمس کنند.

.

.

.

.

منبع: فرمانداری شهریار

.

.

.

مطالب مرتبط:

بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان شهریار با حضور استاندار تهران

در همایش روز کارمند در شهرستان شهریار از کارمندان نمونه با حضور استاندار تهران تجلیل شد

همایش روز کارمند در شهرستان شهریار برگزار شد

با وجود تحریمها سازندگی ادامه خواهد داشت

خروج از نسخه موبایل