مجموعه مدیریت شهری قدس به دنبال برند سازی آمفی تئاتر باغ ملی است
عضو شورای اسلامی شهرقدس گفت : مجموعه مدیریت شهری به دنبال برند سازی آمفی تئاتر فرهنگ و هنر باغ ملی است.
به گزارش خبرشهر، محسن عسگری با بیان این مطلب گفت: در راستای معرفی قابلیت ها و پتانسیل های شهرقدس مصمم شدیم تا با برگزاری کنسرت در سالن آمفی تئاتر این سالن را همچون استادیوم شهدای قدس به برند تبدیل نماییم.
وی افزود: نمایش فیلم و تئاتر در این سالن از دیگر برنامه های شورا و شهرداری برای معرفی و برندسازی هر چه سریعتر بزرگترین آمفی تئاتر غرب استان تهران است.
وی ادامه داد : مدیریت شهری در صدد است که کنسرت خواننده های نامی و برتر کشور را در این سالن برگزار نماید تا مانند استادیوم شهدای شهرستان قدس که میزبان بازیهای لیگ برتر و بین المللی است آمفی تئاتر باغ ملی نیز میزبان خواننده و نمایش های طراز اول کشور باشد.
عسگری اظهار داشت: در همین راستا شب گذشته اولین کنسرت یکی از خواننده های بنام کشور با استقبال بسیار خوب شهروندان قدس در این آمفی تئاتر برگزار شد.
.
.
منبع: شهرداری قدس
.
.
مطالب مرتبط:
نماینده مردم قدس: قیمت خودروهای داخلی بدون کنترل است؛ چرا پراید یک شبه تا مرز ۴۰ میلیون تومان میرسد
۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری قدس به بهره برداری رسید
افتتاح و بهره برداری از ۴۸ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری قدس
منبع خبر «عیسی وحدت جوان» است و پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 130181 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09351515083 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :